S-ar putea argumenta că în zilele noastre este mai ușor să găsești un loc de muncă decât oricând. Da, lumea este mai conectată datorită diferitelor progrese sub formă de tehnologie, internet și, desigur, rețelele sociale care au urmat. În timp ce oamenii sunt încă obsedați de Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok și Twitter, atunci când vine vorba de lumea afacerilor, o rețea rămâne neînvinsă. Desigur, vorbim despre LinkedIn. Nu e de mirare că această rețea este uimitoare când vezi numărul de oameni adunați în jurul ideii. Numele lor sunt Reid Hoffman, Konstantin Guericke, Jean-Luc Vaillant, Allen Blue și Eric Ly.
Acum că cunoașteți această mică bucată de istorie, să ne concentrăm asupra subiectului nostru de astăzi. În timp ce oamenii presupun întotdeauna că această rețea este destinată în principal persoanelor care își caută un loc de muncă, lucrurile nu sunt deloc în alb și negru așa. Dacă ești unul dintre cei care l-au văzut așa, suntem pe cale să te răzgândim. În acest articol, vom discuta cele cinci moduri inteligente de a folosi LinkedIn pentru a-ți stimula afacerea mică. Dacă sunteți proprietar de afaceri, veți fi foarte interesat de acest subiect. Să începem cu prima cale. Un profil frumos realizat.
Sursa imagine: unsplash.com
Cuprins
- 1 Tipul potrivit de profil
- 2 Lucrați la actualizări
- 3 Căutați grupuri similare
- 4 Găsiți angajați independenți
- 5 Leagă LinkedIn cu celelalte platforme de socializare ale tale
Tipul potrivit de profil
Similar cu multe alte rețele disponibile, cel mai important aspect este să vă reprezentați în mod corect. În cele mai multe cazuri, persoanele care vă vor întâlni profilul vor fi complet străini. Spre deosebire de lumea reală, unde este important să lași o impresie bună asupra lor. Dacă nu poți atrage pe cineva de la prima vedere, nici măcar nu vei avea o a doua privire în majoritatea cazurilor.
LinkedIn îți oferă numeroase opțiuni de a-ți face profilul să arate bine și de a prezenta în același timp ceea ce faci. Nu credeți că trebuie să treceți peste bord. Totul începe cu lucruri simple, cum ar fi o poză de profil clară și ușor de înțeles și o biografie care arată esența afacerii tale. Nu poți spune niciodată prea puțin, dar poți spune prea mult, așa că asigură-te că rămâi în interiorul granițelor ceea ce este acceptabil din punct de vedere social. De asemenea, orice ai face, rămâi concentrat pe linia ta de lucru. Este frumos și bine să mergeți puțin în exterior, dar concentrarea pe ceea ce vă interesează cu adevărat, din punct de vedere comercial, este ceea ce vă va atrage noua bază de clienți.
Lucrați la actualizări
Afacerile sunt ca organismele vii. Ele cresc și evoluează, iar tu trebuie să vezi așa. Odată ce înțelegi cum stau lucrurile, vei înțelege că singura modalitate de a rămâne relevant pe LinkedIn este să-ți actualizezi pagina în mod constant. Desigur, asta înseamnă că trebuie să o faci în cazul în care faci ceva cu munca ta. Dacă stagnează, nicio actualizare nu îl va salva.
Dar dacă muncești și te dezvolți, le spui oamenilor în fluxul de știri despre asta te poate ajuta să crești și mai mult și, bineînțeles, să atragi oameni noi pentru cauza ta. Când afacerea dvs. este în funcțiune, este ideal să discutați cu oamenii despre noile dvs. aventuri, succesul profesional, noile proiecte pe care le puteți avea și orice planuri pentru viitor. Indiferent ce s-ar întâmpla cu afacerea ta, pagina ta LinkedIn trebuie să fie prima care știe asta. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru ca acesta să funcționeze pentru dvs. și să continuați să creșteți, puteți angaja ajutor extern, cum ar fi Dripify. Nu există niciun rău în ea, doar beneficii.
Sursa imagine: pixabay.com
Căutați grupuri similare
La fel ca orice altă rețea de socializare, aceasta are și această latură. Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere, trebuie să începeți și procesul de învățare. Cel mai bun mod de a face acest lucru pe LinkedIn este să vă alăturați grupurilor care se ocupă de un domeniu similar cu al dumneavoastră. În cuvintele înțelepte ale lui Homer Simpson: „Este nevoie de cineva pentru a cunoaște unul.” Așadar, atunci când recunoașteți un grup de proprietari de succes ai afacerilor mici, asigurați-vă că vă alăturați lor și ajutați-vă să vă setați pe ai dvs. pe aceeași traiectorie.
Grupurile de pe LinkedIn încearcă să rămână raționalizate și concentrate pe nișa lor. Acesta este ceea ce îți dorești dacă scopul tău este să-ți ajuți proiectul să crească prin această rețea. Nu o să crezi câte sfaturi și îndrumări poți primi într-unul dintre aceste grupuri. Dacă este aplicat corect, vă puteți seta afacerea pe cursul câștigător.
Găsiți angajați independenți
În timp ce afacerea dvs. s-ar putea baza pe oameni care sunt angajați în mod constant și lucrează de la sediul departamentului de vânzări al companiei dvs., trebuie să aveți liber profesioniști pe radar. LinkedIn este plin de oameni care se autoproclamă liber profesioniști și caută locuri de muncă part-time peste tot. Afacerea dvs., în timp ce se află în stare de dezvoltare, poate avea mari beneficii de a angaja freelanceri.
Ele pot fi de mare ajutor în ceea ce privește designul, marketingul și promovarea legată de aspectul companiei dvs. Deși nu trebuie să fie legați în mod constant de compania dvs., îi puteți angaja din când în când. Dacă lăsați impresia unui angajator onest și bine plătit, acest lucru poate avea un efect mare asupra modului în care sunteți perceput în această rețea. După cum am spus la începutul acestui articol, sunt multe legate de felul în care arăți. Nu îndrăznești să uiți asta?
Sursa imagine: pixabay.com
Leagă LinkedIn cu celelalte platforme de socializare ale tale
Avem încredere că, în momentul în care ați decis să începeți promovarea afacerii dvs. pe LinkedIn, aveți deja acoperite alte rețele populare. Dacă nu este cazul, este ceva ce trebuie să faci imediat. Pentru a obține cele mai bune rezultate în acest domeniu, trebuie să conectați LinkedIn cu restul grupului. Cel mai bun mod de a vă promova conținutul și produsele este să aveți conturi de lucru, pe Facebook, Twitter și Instagram, printre alte rețele viabile.
În zilele noastre, în lumea afacerilor, cel mai important aspect al tuturor este crearea de rețele. Dacă vrei să ai succes în orice domeniu al vieții, trebuie să ai toate locurile acoperite. Fiind prezent pe toate platformele de social media disponibile, fără îndoială, vă va ajuta afacerea să se dezvolte și asta este cel puțin ceea ce puteți face și cere.